Pages

18 Aralık 2013 Çarşamba

Dönence Bebek Beşiği Oyuncağı :)

Uzun zamandır çok yoğun bir temponun içinde olduğum için bloğumla fazla ilgilenemedim..Hem iş hem hobiler hem de evle uğraşırken insan kendini kaybolmuş gibi hissediyor bazen..neyseki hobiler insanı biraz olsun rahatlatıyor.şimdi uzun zamandır yazamadığım bloğumdayım yine ve yeni yaptığım şirin bir dönence bebek oyuncağı ile karşınızdayım...
 Bu kez keçe ile birlikte polar kumaş da kullandım..Öncelikle kendime pet şişeden bir çember kestim..kartondan da yabaliriz aslında ama ben daha dayanıklı olmasını istedim.Yalnız o sırada fotoğraf çekmek aklıma gelmemiş ama bir sonraki dönencemi yaparken her aşamanın fotoğrafını çekip koyacağım..kestiğim çemberin etrafını polar kumaşla kapladım..



sonra istediğim figürleri yaprak,çiçek,kelebek,kuş...bazılarını netten bulduğum resimlerden,bazılarını eşimin çizdiği grafiklerden esinlenerek kağıtlara çizdim..keçelere resimleri uyguladım..sonra içlerini elyafla doldurup diktim..






belirli aralıklarla her bir figürü çembere diktim...bugünlerde ''ada'' ismini çok beğeniyorum..dönencenin üstüne keçeden kestiğim ''ada'' ismini ekledim..ve sonuç şirin mi şirin bir dönence bebek beşik oyuncağı..


ben çok severek yaptım..sizde bebeğiniz için böyle bir süs yapabilirsiniz.herkese bol keçeli ve hobili günler diliyorum :)

2 yorum:

  1. halka kısmını nasıl yaptınız? kolay bir yolu var mı?

    YanıtlaSil
  2. Motifleri halkaya bağladığınız ipin türü nedir acaba?

    YanıtlaSil