Pages

4 Ocak 2014 Cumartesi

Keçe Japon Kız Anahtarlık ;)

Geçenlerde bir Japon kız resmi gördüm..acaba keçeye uygulasam olur mu diye düşüdündüm..ve kendime bir anahtarlık yapmaya karar verdim..bakalım olmuş mu?sizde beğenir misiniz?
önce her zamanki gibi aldım kalemi elime çizdim önce kalıbımı..

 sonra istediğim renkleri seçip kalıbımı keçeye uyguladım..


sonra kız için bir yüz oluşturmam lazımdı.onuda bu şekilde halletmeye çalıştım..

Şimdi sıra tüm bu parçaları birleştirmeye geldi.




işte yavaş yavaş dikiyoruz parçaları ve bütün ortaya çıkmaya başladı.



son olarak da  anahtarlık halkasını taktım. işte anahtarlığım bitti..evet ben çok sevdim.






Şimdi aklıma pek çok fikir geldi..duvar süsü,aplike için kalıp,magnet ve daha farklı ürünler yapabiliriz..Ben bu figürü sevdim umarım sizde beğenmişsinizdir.

herkese mutlu ve bol hobili günler dilerim..mutlu kalın ;)



0 yorum:

Yorum Gönder