Pages

5 Şubat 2014 Çarşamba

Keçe Çiçek Broş :)

Keçeden broş yapmak bu ara en favori keçe işlerimden birisi :)



bu kez de keçeden minik güller yapıp onları bir araya getirerek bir broş denemesi daha yaptım :)
öncelikle yuvarlak bir nesne ile keçeye bir daire çizdim..mesela ben bardak altlığı kullandım..


sonra o yuvarlağın kenarlarını minik halkalarla süsledim..



ve sipiral bir şekilde kestim..ve kestiğim şeridi sarmal bir şekilde yuvarlamaya başladım.. vee bittiği kısma hafif bir yapıştırıcı sürerek sabitledim..böylece minik güllerimiz hazır oldu :)
sonra güllerin yeşil yapraklarını yapabilmek için minik bir daire çizip yukarıdaki gibi çizgilerle bölüp tırtıklı bir şekilde kestim ve bu parçayı gülün dışına yapıştırdım..

şimdi gerçek birer güle benzediler :)
şimdi artık sıra bunları birleştirip broş yapmaya geldi ...
birer parça yeşil keçe kestim.gülleri sıcak silikonla bu keçe parçasına monte edip arka tarafına yine sıcak silikonla birer broş iğnesi yapştırdım..



böylece minik keçe güllerden oluşan broşlarımız ortaya çıktı...ben çok sevdim hemen farklı renk ve kombinasyonlarla yeni broş denemeleri yapacağım :)
herkese güzel günler dilerim :)


0 yorum:

Yorum Gönder