Pages

1 Temmuz 2014 Salı

Keçe Cüzdan Minnie Mouse ;)


Keçe ile ilgili çalışmalarıma bir yenisi daha eklendi bugün..Evettt keçeden yeğenime minik bir cüzdan yaptım :) bence çok şeker oldu umarım minik kuzum beğenir :)
Şimdi nasıl yaptığımızla işe başlayalım..öncelikle cüzdanı süslemek için bir figür seçtim.Minnie Mouse olsun dedim..


Resmi keçeye uygulayarak önce kestim..sonra yavaş yavaş parçaları birleştirip Minnie'nin yüzünü oluşturdum..Gözlerini ve kirpiklerini işledim..




Şimdi sıra Minnie'nin fiyongunda;
Evet parçalar yavaş yavaş birleşiyor..
Şimdi sıra cüzdanımızı yapmaya geldi..bu kısım çok basit..Öncelikle bir A4 kağıdını boydan ikiye katlayıp bir yarısını kestim.sonra onu katladım.ilk iki kat eşit diğer kat kısa olacak şekilde..



şimdi bunu keçeye uyguladım..


bakalım Minnie'yi uygulayınca nasıl duracak..

Sıra dikişe geldi..evet bir iğne,bir iplik ve hamarat eller ;)
Minnie'yi diktikten sonra Minik kuzumun adını da aşağıya yazayım diye düşündüm..internetten bulduğum harf kalıplarına göre harfleri kestim..
Ceyda'yı da ekledim...
Son olarak  cüzdanın kenarlarını diktim..veee sonuç işte bu;
ben çok sevdim çok şirin buldum..Umarım Minik kuzum da beğenir ve severek kullanır..Bu arada unutmadan tabiki üst üste gelen kısımlar birbirini tutsun diye çıtçıt yaptık..
sizler de çok pratik bir şekilde kendinize,sevdiklerinize minik bir cüzdan yapabilirsiniz..görüldüğü gibi oldukça kolay sadece biraz vakit ayırmak gerekiyor..bugünün ürünü ortaya çıktı ve minik bir kalbi mutlu etmek için bekliyor...
sevdiklerimizi mutlu edecek nice güzel günlerimiz olsun inşallahh :)

0 yorum:

Yorum Gönder