Pages

4 Temmuz 2014 Cuma

Yeni Bir Fiyonk Denemesi Yapalım mı?;)




Malum dün keçeden fiyonk yapmıştım sanırım çok hoşuma gitti ki hızımı alamadım..İngilizcemin de el verdiği ölçüde yabancı blogların altını üstüne getirip yeni bir fiyonk modeli buldum..Hemen yaptım ve şimdi sizlerle paylaşacağım..

Yine çok basit birkaç harekete dayanıyor fiyonku yapım aşamaları..tabi önce kalıbını çizmek ve keçeye uygulayıp kesmekle başlıyor  her şey..ben kalıbını da ekliyorum ki resmi büyüterek aynısını sizler de uygulayabilirsiniz.İşte aşamalar:







Bu kadar basit..gördüğünüz gibi oldukça pratik ama ortaya çıkan ürün çok şirin di mi? :)
ben tabi bir tane ile durur muyum hele ki tek renk? tabiki hayır hemen farklı renklerle denemeler yaptım..
                                          
ben yaparken çok eğlendim ve fiyonklar benim çok hoşuma gitti..şimdi bunlardan neler neler yapabilirim onları düşünmeye başladım bile ;)
herkese mutlu ve rengarenk günler ;)

0 yorum:

Yorum Gönder